Франшиза від LinkMebel

Інтерв’ю з Борисом Хельгессоном, співвласником «KarlGustav» і партнером меблевої біржі LinkMebel.

Розвиток проекту LinkMebel

Програма регіонального розвитку проекту LinkMebel заснована на залученні активних гравців меблевого ринку, які усвідомили, що інтернет – це не просто майбутнє меблевої індустрії, а вже нині, але доступне далеко не кожному.

Нам дуже приємно, що першим франчайзі-партнером стала меблева торгово-виробнича компанія «KarlGustav» з Санкт-Петербурга.

Удвічі приємно, що засновник цієї компанії з перших днів став нашим клієнтом, зареєструвавшись як продавець в системі LinkMebel ще в 2016 році.

Весь цей час у нього була можливість спостерігати за динамікою розвитку та вдосконалення нашого майданчика.

Підсумком стало тісне співробітництво, спрямоване на спільне і взаємовигідний розвиток LinkMebel.

Борис Хельгессон побував з офіційним візитом в офісі ТОВ «Лінк Меблі» для укладення договору. Ми розпитали його про фактори, що вплинули на вибір даного напрямку розвитку бізнесу, франшизи LinkMebel і планах на майбутнє.

«KarlGustav»: інтерв’ю з співвласником

Інтерв’ю з Борисом Хельгессоном,
співвласником «KarlGustav»

Пропонуємо Вашій увазі інтерв’ю з Борисом Хельгессоном, співвласником «KarlGustav» і партнером LinkMebel на території Ленінградської області та міста Санкт-Петербурга.

LinkMebel (далі LM): – Привіт, Борис! Як давно Ви в меблевому бізнесі?

Борис Хельгессон (далі Б.Х.): – Історія KarlGustav починається з 2012 року, коли ми з моїм кращим другом купили готове меблеве виробництво (в кінці 2013 року наші шляхи розійшлися). Нашою метою був преміум-сегмент, і потрібно було розробити марку меблів, абревіатура назви KG, як не дивно першою прийшла мені в голову, а трохи пізніше і повна назва майбутньої марки меблів «KarlGustav». З тих пір ми “денно і нощно” працюємо на благо петербуржців і жителів Ленінградської області.

LM: – Яким чином була вибудувана реалізація продукції?

Б.Х.: – Першими точками залучення клієнтів були рекламні майданчики типу Авито, меблеві салони і приватні дизайнери. Оскільки стратегія розвитку нашої компанії на увазі найвищу якість продукції та мінімальні націнки, то незабаром почало працювати «сарафанне радіо». Пізніше ми почали розвивати свій сайт, потім було кілька партнерських програм з компаніями, які продають нашу меблі через свої сайти і канали збуту. З лютого 2017 року одним з основних каналів залучення клієнтів став ресурс LinkMebel.

LM: – Чи можна успішно торгувати меблями через інтернет? Скільки коштує розкрутити сайт, щоб він почав приносити замовлення?

Б.Х.: – Можна, але це – терміни, вкладення. Є контекстна реклама, де готова заявка, найчастіше коштує стільки ж, скільки робота менеджера …, є SEO – довго і дуже дорого, але при наявності рекламного бюджету від 1 мільйона рублів, якщо говорити про кухні, наприклад, це в майбутньому окупить себе. Але не варто забувати, що поки ви працюєте над SEO, вам необхідні заявки, щоб залишатися на плаву, адже працювати SEO почне, швидше за все, не раніше, ніж через 6-9 місяців.

LM: – Як Ви вважаєте, чи потрібно створювати власний інтернет-ресурс? Або купити готовий інтернет-бізнес?

Б.Х.: – Все залежить від того, що ви хочете отримати. Для стислих термінів, звичайно, підійде вже готовий інтернет-ресурс, на який не потрібно витрачати багато часу і сил. Якщо ж ви хочете отримати індивідуальний проект, ПОВНІСТЮ задовольняє Вашим запитам, у Вас є досвід в сайтобудування, їх оптимізації, налаштування контекстної реклами, а головне – кругла сума грошей на реалізацію всього цього, то розвинути власний інтернет ресурс буде цікавою грою, з часом непередбачуваними результатами.

LM: – Як у Вас організований рекламний блок? У що це виливається з точки зору фінансових витрат? Як оптимізувати витрати на рекламу?

Б.Х.: – Мій досвід показує, що бюджет дійсно працює рекламної кампанії обертається навколо суми 1 мільйон рублів. Однак зараз, з добре розвиненою «сарафанне» мережею, розвиненим сайтом і, звичайно ж, LinkMebel, в рекламу ми практично не вкладаємося.

LM: – З чого почалося Ваше знайомство з LinkMebel?

Б.Х.: – З цікавої теми на меблевому форумі, заголовок якої свідчив “Готові замовлення на меблі”. Після цікавої дискусії з топикстартер Ільдар я вирішив випробувати цей чудовий ресурс, який на той момент був ще зовсім сирий, були присутні недоробки, якісь моменти, що викликають сумніви в жвавості проекту, але після перших реальних замовлень з цього ресурсу весь скептицизм пішов. За час нашої роботи з LinkMebel ресурс дуже сильно змінився в кращу сторону, і зараз це – серйозний інструмент залучення клієнтів для меблевих виробництв і салонів будь-якого цінового сегмента і рівня розвитку, що не викликає ніяких сумнівів в його працездатності!

LM: – Які позитивні / негативні сторони співпраці могли б відзначити?

Б.Х.: – Позитивні – це великий потік заявок, зручний сервіс роботи з клієнтами і, звичайно ж, чудові 3D конструктори, в яких клієнти самі із задоволенням малюють свої проекти. Негативні? .. Довго думав, але нічого в голову так і не прийшло, хіба що «чому Ви не з’явилися на меблевому ринку років 5 назад?», Мені було б простіше розвинути свою компанію, будь у мене на той момент такі партнери!

LM: – Як сприйняли пропозицію про співпрацю в форматі франшизи?

Б.Х.: – З цікавістю! Завжди хотів мати ресурс, де можна об’єднати провідні меблеві компанії, ділитися досвідом, співпрацювати, разом розвиватися, разом брати участь в профільних заходах, а головне – вести чесну конкурентну боротьбу. Я бачу великі перспективи в LinkMebel і не хочу нічого втратити, мені цікаво розвинути щось нове, це інструмент, який дозволить впливати на меблевий ринок в цілому; добившись чесних цін, чесної конкуренції, ми зробимо його тільки краще!

LM: – Ви стали першим Франчайзі, офіційно оформили стосунки. Як зважилися на такий крок?

Б.Х.: – Я знав, що, якщо ідеї про франшизу стануть дійсністю, то вона (франшиза) буде моєю, будь-що-будь, ще тоді, коли Ільдар, здається, в кінці літа 2017 року озвучив свою ідею. І як я відповів в попередньому питанні: “Я не хочу нічого упустити!”

LM: – Які із запропонованих «інструментів» і сервісів LinkMebel Ви вважаєте найбільш перспективними?

Б.Х.: – У кожному ключовому інструменті LinkMebel я бачу перспективу:

  • Основний інструмент залучення передплатників (меблеві компанії) – велике число клієнтських заявок; основний інструмент залучення клієнтських заявок на даний момент – 3D конструктор кухонь, так що, безсумнівно, це робоча “штуковина”, яку варто далі розвивати, і яка при правильному використанні буде постійно збільшувати потік клієнтів /
  • Інтер’єрний конструктор укупі з вітриною товарів може стати найбільшим майданчиком з пошуку і продажу меблевих товарів, клієнт зможе пропрацювати дизайн квартири і замовити все елементи дизайну в одному місці-меблі, лампи, дивани … Це круто!
  • PRO.LinkMebel – відмінний спосіб об’єднати провідних і перспективних меблевиків на одному майданчику, дати їм необхідні інструменти для розвитку або поліпшення функціоналу, сервісу, і, як я говорив раніше, можливість ділитися досвідом і разом розвиватися!

LM: – Ви поділилися з нами інформацією про те, що відмовилися на користь свого партнера від подальшого розвитку своєї компанії «KarlGustav» для того, щоб мати можливість максимально зосередитися на розвитку проекту LinkMebel на території свого регіону. Прокоментуйте будь ласка.

Б.Х.: – Все вірно, я віддав 50% компанії «KarlGustav» своєму найближчому партнеру і поклав на нього і браву команду KG подальший розвиток проекту. Я зберіг за собою право останнього голосу і буду брати участь в найбільш важливих рішеннях компанії, але тепер 90% моїх зусиль буде спрямовано на розвиток проекту SPb.LinkMebel. Упевнений, у нас все вийде, і ми зможемо змінити меблевий ринок на краще!

LM: – Які у Вас на сьогодні цілі і завдання?

Б.Х.: – На даний момент ми з партнером розписуємо стратегію розвитку SPb.LinkMebel, всі плани розкривати не бачу сенсу, але вони досить амбітні.

LM: – А цілі на перспективу? Яким Ви бачите результат такої співпраці?

Б.Х.: – Цілі більш ніж благородні, тому я знаю, що все вийде! Як я вже до цього заявляв, основна мета – змінити ринок меблів на краще, і в цьому нам допоможе система рейтингів меблевих компаній, партнерські програми, чесна конкуренція, чесна цінова політика. Спільно з LinkMebel ми зможемо цього досягти і зробити SPb.LinkMebel ключовою фігурою на меблевому ринку Санкт-Петербурга і Ленінградської області! Подумаєте, голосно сказано? Так, ми – амбітні і впевнені в собі хлопці, і у нас відмінна команда професіоналів!

LM: – Спасибі, Борис, що поділилися з нами такою цікавою інформацією. Впевнені: разом ми зробимо LinkMebel ще краще! Удачі Вам і до нових зустрічей!

Проморолик про LinkMebel

Наостанок, дорогі друзі, пропонуємо вам приділити ще хвилину вашого часу і подивитися наш проморолик.

Якщо у вас виникнуть будь-які питання, будемо раді на них відповісти!

З повагою, команда LinkMebel

Якщо ця стаття Вам здалася цікавою і корисною – ставте лайк і діліться посиланням з друзями – це найпростіший спосіб сказати “спасибі”!