Шафа повна одягу, але чому жінці весь час нічого вдягнути?

Як виходить так, що шафа повна одягу, а жінка носить при цьому тільки частина гардероба? Чому одним речам віддається більша перевага, ніж іншим? Що впливає на вибір одягу, і чому в гардеробі є речі, які жодного разу не надягали? Деякі жінки задаються подібними питаннями.

проблема вибору

Як вже давно відомо, якщо жінці нічого надіти, значить, в її гардеробі давно не було обновок. Якщо ж чоловікові нічого надіти – це означає, що у нього закінчилося все чисте. На цю тему «ходить» багато жартів. Наприклад, одна з них: «Відкрила шафу, а звідти на мене як випаде все, що надіти нічого!».

Більшості жінок знайоме те відчуття, коли, стоячи перед шафою, заповненому різними речами, здається, ніби надіти абсолютно нічого.

І ось, вже треба виходити з дому, а зробити вибір на користь тієї чи іншої речі ніяк не виходить. У одній старий вигляд, інша – некрасиво виглядає з цими чобітьми, третя – вже неактуальна, а четверта – просто «не та». В результаті надаватися те, в чому жінка ходить повсякденно.

Здавалося б, проблема не так велика, але стикається з нею велика частина жінок. Чоловіки в цій ситуації теж не виняток – це і підштовхнуло американських вчених почати дослідження.

Що впливає на вибір речей для гардероба

Напевно, всім знаком принцип «Паретто». У цій ситуації він як раз, до речі. Маючи 100% речей, жінки користуються з них всього 20%, решта ж 80%, так і лежать незатребуваними. З цього випливає, що основний час жінки надягають одну і ту ж одяг.

Чому ж інші речі не привертають жіночої уваги? Адже колись вони сподобалися і за них було заплачено гроші. До того ж, дуже часто виявляється, що і кому б то не було віддати їх стає шкода. Але надягати ці речі жінці все не доводиться.

Причина полягає в несвідомих процесах. При виборі речі, в першу чергу, дивляться на її зовнішній вигляд. Але це свідоме почуття. Вибір же, в основному, визначається несвідомим. Аромат, дотик речі, шелест – саме на це реагує людина. Навіть у виборі «підійде не підійде», криється велика ланцюжок процесів.

проведення експерименту

Вченим вдалося з’ясувати, що мотивує жінку носити тільки одну, певну частину одягу.

Одним з наочних прикладів є Америка. У 30-і роки 20-го століття вчені провели експеримент. Були обрані кілька партій абсолютно ідентичних панчіх. Одна партія була надушитися дорогим парфумом, а другу залишили без змін. Жінкам, які беруть участь в цьому експерименті, було запропоновано зробити вибір: в якої з партій панчохи краще?

Велика частина жінок віддала перевагу партії з ароматом. Аргументуючи це тим, що надушені панчохи якісніші, хоча про аромат ніхто не згадував.

Тому, при виборі одягу велике значення мають запахи, звуки та інші враження, що викликають певні асоціації.

Якщо, вибираючи річ, жінка відчуває, що тканина «шарудить», то мозок в цей момент вловлює навіть найдрібніші відчуття.

У виборі одягу першорядну роль відіграють асоціації. Як правило, вони зароджуються в дитинстві. Наприклад, якщо батьки носили одяг із шовку, то і в гардеробі дітей будуть превалювати саме шовкові речі.

Предмети, що викликають негативні асоціації, якими б вони модними були, будуть відштовхувати від себе людину.

Таким чином, вибір гардеробу обумовлений асоціаціями, закладаються ще в дитинстві.