Що таке дропшіппінг, як працює система продажів, як стати дропшіппером

З розвитком інтернет-технологій на ринку з’явилися нові моделі співпраці продавця з покупцем. Одна з них – дропшіппінг. Що таке дропшіппінг, ми детально і простими словами пояснити в цій статті.

поняття дропшіппінг

У дослівному перекладі англійський термін «dropshipping» означає «пряма поставка». Це вид підприємницької діяльності, яка полягає в просуванні товару посередником. Останній набуває товар у постачальника після того, як отримає оплату від клієнта. Ключова відмінність даної схеми реалізації від інших полягає в тому, що товар від постачальника відправляється клієнту безпосередньо.

Що це таке

Дропшиппінг – це особлива форма взаємодії продавця і покупця, в якій дропшіппер лише формує замовлення. Дохід Дропшиппінг – це різниця між виручкою і ціною реалізації у продавця. Сьогодні дана схема працює через інтернет. Посередники можуть бути представлені як у вигляді спеціалізованого сайту (групи в соціальній мережі), так і у вигляді інтернет-магазину.

Хто такий дропшіппер

Дропшіппер – це посередник, який забезпечує доставку товару адресату. Стати дропшіппером може будь-яка людина. Вимоги до посередників самі мінімальні. Кандидату досить мати комп’ютер з виходом в інтернет. Всі питання поставки товару постачальник бере на себе. Поставка може здійснюватися від імені посередника, якщо це обумовлено в контракті. Посередник може одночасно співпрацювати з будь-якою кількістю постачальників.

Посереднику цікава дана форма бізнесу, так як він може заробляти на чужому товарі, нічим не ризикуючи. Постачальник за допомогою Дропшиппінг збільшує реалізацію і обсяги продажів.

система Дропшиппінг

Схема бізнесу виглядає наступним чином:

  • Посередник укладає договір з постачальником про співпрацю за схемою Дропшиппінг. У договорі можуть бути прописані умови розрахунку націнки. Посередник отримує каталоги продукції, розміщує їх на своєму сайті. При цьому ціна для покупця вказується вже з урахуванням націнки.
  • Покупець замовляють товар у посередника. Якщо потрібно, вносить передоплату.
  • Дропшіппер оплачує товар постачальнику і вказує адресу доставки.
  • Постачальник відправляє товар клієнту.
  • Покупець при отриманні речі вносить частину вартості.
  • Дропшіппер розраховується з постачальником або в момент оформлення замовлення, або вже після отримання оплати.

Що таке дропшіппінг в продажах

Дропшиппінг – це спрощена система продажів, в якій вироби за оптовими цінами продаються в роздріб. Раніше посередникам доводилося довго збирати замовлення на певну кількість однакового товару, щоб придбати його за хорошою ціною. За цей час деякі клієнти могли анулювати своє замовлення. В результаті постачальникам доводилося викуповувати цілі партії товару у виробника, а потім продавати їх зі свого сайту. Це величезний ризик.

Дропшиппінг не має на увазі закупівлі по партіях. Виробники готові відвантажувати дропшіпперам товари в кількості від 1 штуки, але за оптовими цінами. Інтернет-покупець не може перевірити наявність товару на складі. Зате дропшіппер має інформацію про залишки і може на своєму сайті вказати наявність товару. Як тільки клієнт зробить замовлення, посередник просить постачальника відправити його від свого імені.

Для кого вигідний дропшіппінг

В першу чергу дана схема бізнесу вигідна саме посереднику. Від нього не потрібно ніяких вкладень. Дуже часто постачальник надає безкоштовну платформу для розширення інтернет-магазину. Дропшіпперу не потрібно утримувати склад, офіс, він може працювати прямо з дому. Навіть якщо схема не запрацює, він втратить тільки свого часу.

Недоліків у даної схеми трохи, але всі вони істотні. Щоб заробити, посередник повинен прибити до товару націнку. Грамотний покупець без праці зможе вийти відразу на постачальника. Дропшіпперу доведеться зіткнутися з величезною конкуренцією. Щоб отримати максимальну кількість замовлень, сайт посередника повинен виявитися на першій сторінці пошукової системи. Зробити це дуже важко, особливо коли доводиться конкурувати з самим постачальником послуг. Просування сайту коштує чималих грошей. Немає ніякої гарантії, що ці витрати окупляться.

Як стати дропшіппером

Дропшиппінг – це вид підприємницької діяльності. Тому виникає питання: чи потрібно реєструвати юридичну особу для ведення бізнесу?

Будь-яка підприємницька діяльність, спрямована на отримання прибутку, повинна обкладатися податками. Інакше є ризик нарватися на штраф і кримінальне переслідування. Тому, займаючись такою діяльністю, краще офіційно зареєструвати ІП або ТОВ. Оформлення юридичної особи вимагає більше часу і витрат. Додатково буде потрібно вести податковий і бухгалтерський облік.

Щоб не привертати увагу ФНС краще зареєструвати ІП за схемою «доходи» і сплачувати 6% в бюджет. Ця сума буде набагато нижче штрафів, передбачених за недотримання вимог законодавства.

Без оформлення ІП

Згідно із законом статус ІП потрібно тільки, якщо доходи перевищують 100 тис. Руб. Як говорилося раніше, даний вибір пов’язаний з ризиками. У разі позапланової перевірки ФНС доведеться доводити, що ваш вид діяльності не потрапляє під категорію підприємців, які «стабільно отримують дохід».

Книги та відео

Дізнатися деталі роботи бізнес-моделі зсередини можна по навчальних матеріалів. Автор книги «Дропшиппінг: 3 млн. Рублів за 1,5 року» Крістіан Акила розповідає свій шлях до успіху. Слушні поради по досягненню цілей представлені в книзі Александара Харкова «Азбука Дропшиппінг», а відгуки людей, які використовували їх на практиці можна подивитися у відео матеріалі, який викладається на однойменний канал в YouTube.

Як і з чого почати дропшіппінг, щоб бути завжди в плюсі

Як стати дропшіппером

Ви хочете продавати одяг через інтернет, але у вас немає ні речей, ні капіталу для його закупівлі? В цьому випадку слід застосувати схему Дропшиппінг.

Перший крок в цьому напрямі полягає в пошуку виробників, які готові надати інформацію про свої складські залишки. Виробників слід шукати в інтернеті не тільки на території Росії або України, а в першу чергу в Китаї. У деяких випадках місцеві оптові закупівельники погоджуються працювати за схемою Дропшиппінг.

Торгувати можна чим завгодно. Краще вибирати трендові вироби, на які буде попит. Слід запитати у постачальника каталог з цінами, фотографіями виробів. Детально вивчити умови співпраці.

Слід створити точку продажу, якщо цього не було зроблено раніше. Це може бути інтернет-магазин, утворять єдиний сайт, група в соціальній мережі. Далі необхідно розмістити фотографії товарів, але за заздалегідь продуманим цінами.

Після наповнення магазину запускається реклама.

Коли клієнт залишає замовлення, посередник вибирає відповідний товар постачальника і оформляє доставку на адресу клієнта. Останній оплачує товар за цінами посередника, а постачальник відвантажує товар за договірною вартістю. Різниця між цими цінами – це дохід дропшіппера.

Постачальник відправляє товар клієнту і отримує свої гроші.

договір Дропшиппінг

Умови співпраці з виробником слід оформити договором. З юридичної точки зору це буде агентський договір. В рамках даної угоди дропшіппер бере на себе зобов’язання за дорученням виробника виконувати ряд дій від свого імені, але за рахунок принципала. Посередник купує права на всі угоди, вчинені з третіми особами від свого імені. Якщо дропшіппер діє від імені принципала, то всі права і обов’язки виникають у виробника. У деяких випадках агентський договір може не мати терміну дії.

Бізнес план

Пошук постачальників. У Росії схема Дропшиппінг реалізується шляхом перепродажу китайських товарів. Можна вибрати речі з асортименту Taobao.com або AliExpress.com.

Визначення ніші і продумування торгових націнок. Конкуренція в даному сегменті дуже висока. Збільшувати вартість на 50% немає сенсу, так як витрати на запуск проекту не окупляться.

Створення власного сайту. Унікальний дизайн і зручний інтерфейс здатні залучити велику кількість покупців.

Розрахунок точки беззбитковості. Витрати посередника – це витрати на розробку і просування сайту. Залежно від сфери діяльності максимальна націнка може становити 40%. Розглянь на прикладі, як розраховувати точку беззбитковості. Щоб окупити витрати і отримати прибуток, потрібно реалізувати товарів на 350 тис. Руб. Для цього необхідно залучити 350 клієнтів, які витрачають в середньому 1000 руб. За день надходить близько 12 замовлень. При виконанні всіх умов витрати окупляться через 30 днів (350 000 / (12 * 1000)).

Збільшення клієнтської бази. Необхідно постійно моніторити продажу і цільову аудиторію, щоб знаходити потенційних клієнтів. Просувати сайт можна як через пошукові системи, так і через соціальні мережі, за умови, що всі витрати на рекламу окупляться.

Заробіток на Дропшиппінг без вкладень

Дропшиппінг по праву вважається бізнесом без вкладень. Займатися просуванням товару можна через паблік в соціальній мережі. Схема роботи дуже схожа на продажу через інтернет-магазин. Різниця полягає в тому, що замовлення надходять не в «кошик» а через особисті повідомлення.

Однак, дана схему має свої недоліки:

  • можна втратити клієнтів, якщо адміністрація заблокує паблік;
  • не зручно приймати оплату;
  • відсутні інструменти для якісного аналізу продажів.

Можна створити лише однієї сторінки сайт, який буде містити інформацію про самий товар, його переваги та відгуки покупців. У відвідувача залишиться два виходи – замовити продукцію або закрити сторінку.